2011年10月9日 星期日

香港地圖漫畫化

香港地圖漫畫化


香港地圖漫畫化

香港地圖漫畫化
話說,香港網民創作咗一幅漫畫化香港地圖。


香港地圖漫畫化

發表唔够一個鐘,有高登巴打「丁榮通姦二叔」回帖,佢話喺「將軍澳」地圖上見到一個囡囡側面像,但奇就奇在個懷春囡囡有喉核,我心諗,唔係咁邪下話。於是打開「將軍澳」地圖一睇,蛙鵰鯉!原來唔係懷春囡囡,係一個「將軍」!咁梗係有喉核啦,我即時將呢個發現用好似扶乩通靈術一樣嘅手法畫出嚟,同巴打分享吓,下面就係將軍現形圖。


香港地圖漫畫化

喺「將軍澳」地圖上揾到個「將軍」,呢件事好唔尋常,於是我打開Google Map,睇下我成長地--「牛頭角」,講你都唔信,「牛頭角」地圖上真係俾我見到個「牛頭」!我驚到講晒粗口,又畫咗出嚟。


香港地圖漫畫化


香港地圖漫畫化


香港地圖漫畫化


香港地圖漫畫化


香港地圖漫畫化


香港地圖漫畫化


香港地圖漫畫化


香港地圖漫畫化


香港地圖漫畫化

YAHOO熱門商品

網誌存檔