2011年10月12日 星期三

江澤民 kfc

江澤民 kfc


江澤民 kfc

江澤民 kfc
如假包換嘅國家前主席江澤民,同「 KFC江澤民」真係有九成似。

又到 10月,全城哈佬喂!老江選擇喺呢個時候喺北京蒲頭,想用行動去粉碎「大江西去」呢個傳聞。之但係亞視新聞嘅公信力一向好高㗎喎,觀眾突然喺電視直播度見到老江復活,好多人一時間都覺得思緒好混亂,唔知眼前嘅老江究竟係人定係鬼,仲質疑自己睇緊嘅係新聞定係鬼古,都咪話唔恐怖!

網友戲稱 俾人捉做替身


江澤民 kfc

「 KFC江澤民」早就喺網絡瘋傳,前日老江再蒲頭,令呢位幾可亂真嘅山寨版再次紅爆。

強國人民崛起,令到世界上再冇任何事係不可能。死後復活,定係用替身出鏡,種種傳聞反正都有人信啦。有網民就懷疑眼前呢位老江,其實係中共安排嘅替身。嗱!咁講都未必係冇可能。皆因人有相似,話晒強國山寨貨無分種類,要幾真有幾真,話唔定全中國有好多個翻版江澤民。大家仲記唔記得,喺亞視新聞 7月報道大江西去之後,就即刻有網民 post咗相張,話自己啱啱係快餐店 KFC見到個老翻江澤民。

老江復活 亞視即死網頁


江澤民 kfc

江澤民翻生,亞視網上新聞卻「死機」。

張相嗰排喺網上瘋傳,直至前日老江喺北京現身,又有網民將 KFC江澤民舊事重提,再次廣傳呢張可能係國家機密嘅相片。花生友話,相中阿伯唔知會唔會食食吓 KFC,俾強國國安捉咗去北上做替身?有網民就建議,請 KFC江澤民去拍建黨建國大片,勝在唔使化妝!

講開早排誤報老江死訊嘅亞視,主要投資者王征前日都喺北京現場見到江澤民,唔知當時有乜感想。不過世事真係好邪,呢鋪江澤民唔死,輪到亞視新聞部個網站死咗。網頁喺老江翻生同日,無啦啦 down咗;門口貼咗張「抱歉,因系統故障,現正在搶修當中」告示出嚟。亞視公關部強調,呢個係「純粹技術問題」,與該台早前誤報江嘅死訊無關。

搶修一輪後,亞視新聞部個網頁噚日局部回復正常。不過呢,部份昔日新聞同評論就仍然無法提供,公司話估計要等到 10月 12日,即係聽日,先有可能恢復正常喎。昔日新聞出現故障,咁唔知當亞視整番好個網頁之後,會唔會抽起咗當日誤播老江死訊嘅舊報道呢?

江澤民 kfc
引用自:江澤民翻生 山寨民翻紅

江澤民 kfc 影片
影片:江澤民 kfc@熱搜網

YAHOO熱門商品

網誌存檔