2011年5月10日 星期二

港女輸了[圖+影]

港女輸了[圖+影]


港女輸了

港女輸了
港女常被負面標籤,暫未嫁出的更會被揶揄為「剩女」。對於 Penny對港女的評價,有豐富拍拖及甩拖經歷的 29歲地道香港女孩 Maggie又如何反擊?「我認為要評價港女,只有一個字──『好』!」 Maggie說。


港女輸了

八年拍拖十多次
任職幼稚園教師的她, 18歲初戀,維持了三年,其後八年拍拖十多次,經常去「飲嘢」識男仔,現任男友是經婚介公司活動結識。她認為港女絕對是「瑰寶」,現今港女大多事業有成,經濟能力佳,個性獨立、自主,絕不比內地女性的溫柔婉弱遜色:「其實唔少男士都鍾意性格獨立的女士,反而唔鍾意女仔過份依賴同黐身。」

對港男可謂瞭如指掌的 Maggie認為,最難頂的頭號港男就是「算盤人」:「幾蚊幾毫都要計得清清楚楚,聽過有男仔約女仔去花園餐廳食飯,食咗 80幾蚊,都要個女仔夾返 40蚊,可能佢哋慣咗同同事食飯係咁啦!」

回想過去十多段戀情均未能開花結果, Maggie歸咎於男女溝通問題:「 20歲出頭的男友大使又鍾意碌卡,唔係買模型就買運動用品,成日掛住打機、去玩」;有經濟能力的男友,則很專注事業,「對自我要求高,仲會將呢啲苛刻要求『過戶』到我身上,成日嗌交」。她說,現今娛樂模式傾向個人化,催生不少「宅男」:「家啲香港男仔好多都沉迷玩電腦,喺網上同人 chat已經好開心,反而唔急住喺現實中搵個伴。」 Maggie認為每個人也有優點缺點,不應單方面貶低香港女性。

港男港女句句碰
楊春龍:男人需要女人關懷,但因為香港女仔比較獨立、自主,較難打開心窗。
Maggie:可能係佢不解溫柔,女士不嬲都喜歡同人講心事。

楊春龍:內地女仔好直接,認識唔耐已經會問「會唔會同我結婚」;香港女仔就好似跳 Cha Cha咁,你進一步,佢又退一步。
Maggie:香港女仔比較含蓄、慢熱,確係唔及內地女仔咁主動,係因為佢哋希望得到物質享受,另一半對佢哋嚟講唔單止係老公,仲係老闆!

楊春龍:香港女仔比較刁蠻,而且刁蠻到唔知自己刁蠻。
Maggie:女仔係唔係挑剔奄尖,要睇成長背景、家庭教育,唔可以一概而論。其實唔少港男都有「皇帝病」,揀女友好似揀妃嬪。

楊春龍:香港女仔太過以自我為中心,大陸女仔以家庭或老公為出發點。
Maggie:呢個係「等價交換」,內地女士係「有目的地溫柔」,香港女仔可以自己照顧自己,自然唔使咁熱情如火。

港女輸了
引用自:遭批評 港女反擊 勝在獨立自主

港女輸了 影片
影片:筍盤男非誠勿擾 講明唔要港女

YAHOO熱門商品

網誌存檔