2011年11月8日 星期二

蛇齋餅糉

蛇齋餅糉


蛇齋餅糉

蛇齋餅糉
蛇齋餅糉 黃英琦籲區議員做好本分。議會選舉舉行在即,喺區議會工作咗八年嘅前灣仔區議會主席黃英琦(Ada)就出咗本書,講番自己喺區議會工作咁多年嚟嘅心得。Ada話,區議會個個顧住搞「蛇齋餅糉」,似社工多過似區議員,但係喺社區發展同規劃度着墨唔多,希望打算參選區議會嘅人可以諗清楚自己嘅參選意念。

《營造灣仔——改革戰記》記錄咗Ada喺灣仔區議會嘅點點滴滴。Ada話依家個區議員顧住搞活動,好似啲街坊福利會嘅康樂組組長咁,仲「細心」到落雨收衫都要提醒班街坊。不過Ada就話,區議員唔係社工,應該多啲參與社區政策嘅工作,等啲街坊可參與社區發展至啱。Ada又話,其實要搞「蛇齋餅糉」,成本一啲都唔輕,早前就有一位區議員同佢訴苦,話向長者派糉後,點知長者就話,「嗰邊嘅議員派兩隻,仲係比較大嘅添,點解你隻糉咁細。」

Ada依家已轉戰文化教育界,但講番做區議員嘅日子,佢都有一番感受。

蛇齋餅糉
引用自:政情:黃英琦籲區議員做好本分

蛇齋餅糉 影片
影片:《唔啱講到啱》第三十九集:暴力政治下集。民建聯淨係靠蛇齋餅糭?

YAHOO熱門商品

網誌存檔