2011年12月4日 星期日

十種俾人非禮的處境和應付的方法

(1) 《面對露體男子》
遇到意外係人都會驚,但係如果事前做o左準備,事到臨頭就唔會驚到唔識反應。事先諗一諗有邊D你最可 到的非禮處境,你會點樣做?找一個你覺得適合你的方法。

(2)《公眾地方被非禮》
錯的是對方唔係你。而且唔少女性都曾經被人非禮,佢o地會明白你的處境。如果你出聲,佢o地甚至會幫你。

(3)《其他人的有色目光》
大聲同對方理論,一方面使對方知道你唔怕佢,另一方面,令旁邊D人知道發生緊乜事,令對方有壓力。如果你一向習慣細聲講野,練習直望住人,提高聲線,慢慢地﹑清楚地同對方理論。

(4)《俾侵犯者「窒」番轉頭》:「你自己照o下鏡啦!我會非禮你!?」
事前想一想這些人通常會用什麼歪理,預先想好點樣反駁,就唔怕到時唔識反應。
「你好靚咩,我會非禮你?」
「我唔靚你都非禮,你真有問題!」

(5)《隔離個人好似?o左,越坐越埋,個頭仲挨哂落你膊頭》
你要相信自己o既感覺,如果對方行為令你覺得唔舒服。唔理佢有心還是無意,你都要堅決﹑高聲地表達,令對方明白。亦使在場其他人知道。對佢做成壓力。
「對唔住!先生,我同你唔係咁熟,請你唔好將個頭放到我膊頭喥。」

(6) 《同事執o野俾你時掂到你胸部》
如果對方真係唔小心碰觸到你的身體,佢應該立即向你道歉。如果佢冇咁做,你係完全有理由指出來,要求佢道歉。呢D唔係小題大做,只係教精佢以後要留意(如果佢真係唔小心)。同埋話俾佢知女人受辱唔會啞忍!

(7)《你同侵犯者爭論時,其他人袖手旁觀》
確實係有D人袖手旁觀,睇戲咁睇。但係亦可能係其他人唔知點樣幫你。如果你需要別人幫你,你要主動出聲。讓其他人有機會出聲或出手。
「你o地大家評評道理,架車咁空佢有乜理由迫住我!」
「唔該邊位幫我通知司機,捉住個色狼!」

(8)《侵犯者嚇你:「再嘈,信唔信我打你?!」》
對方恐嚇你,你更加要立即找人幫忙,例如通知公共交通上的工作人員、警察等。

(9)《對方大你:「摸o下你o者,咁就反面,乜你咁老土?!」》
千萬唔好逞一時之勇,你自已係點樣想就跟住自已?想法去做,唔需要理其他人點想。

(10)《阿伯攬住你,一邊話:「你真係越大越靚!」》
唔理佢有心或無意,如果你對一D長輩o既做法好唔舒服就講要出,講得婉轉D就唔怕令佢難堪。
「世伯,我而家大個女啦,唔係細路,唔習慣俾人抱!」

YAHOO熱門商品

網誌存檔