2011年5月16日 星期一

三個港女大改造訴心迹[圖+影]

三個港女大改造訴心迹[圖+影]


三個港女大改造訴心迹

三個港女大改造訴心迹
一周前,一篇《筍盤港男唔要港女》的報道,引來社會極大迴響,而「港女」一詞,更被貶得一文不值。在爭議聲中,有網站趁機籌備一個「敗犬大翻身」的真人騷,但始料不及的是,前往報名參加「大改造」的竟然是一批又一批的「 80後」,原來更多的人擔心自己會變成未來的「敗犬」和「剩女」。真人騷連忙改名,變成了「小敗犬•大作戰」。記者採訪了三名欲參加真人騷的 80後,看看她們怎麼說。

刁蠻公主  CoCo 「覺得 25歲係死期」
「我好任性、刁蠻,有我講冇人講,最鍾意駁嘴,唔會理人哋感受,連屋企人都管唔到我,我有我自由」。 22歲、就讀毅進課程的 CoCo,不諱言自己有嚴重公主病,但她認為最逼切要改造的其實是外觀。


三個港女大改造訴心迹

「我覺得 25歲係死期,家有啲幾歲 o靚妹叫我做 auntie」。偶爾做私影模特兒的她,更曾被網友狠批:「話我呢樣唔得、個樣唔得,又話我太肥,仲有人 msn畀我話:『如果你都做到 model,周秀娜嗰啲叫咩?』」她更親歷一班港男當街取笑一名女子,佢哋會叫啲好肥嘅女仔做『立斯甲敦』。」

不過讓她萌生蛻變的原因,就是前男友一句「傷盡我心的說話」:「佢話你個樣生成咁,叫我點呀?」一向自命天生麗質、對外表從無懷疑的 CoCo,聽罷登時晴天霹靂,更一度想過尋死,最後將自己歸納為「小敗犬」。

經歷這段刻骨銘心的初戀,她反覆檢討,承認拍拖的兩、三年內經常無理取鬧:「幾乎用晒二、三千蚊零用錢買衫,買完又唔着。試過無啦啦衝出馬路!仲十指不沾陽春水,煮個麪都煲燶個煲。」

她表示,刁蠻性格源於成長背景,父母在她小學時期已離異,父改娶、母改嫁,自幼對她被疏於照顧及教育,父母平日只會提供零用錢。

「 Down咗兩年」她決心改變自己,重拾信心:「我想透過今次經歷話畀人知,天生麗質係重要,但識得打扮、包裝同 sell自己,更加重要!」

寸爆 o靚模  Candy 「好多男仔都話我寸」


三個港女大改造訴心迹

「靜啦、內向啦、唔夠主動啩」。 20多歲、做全職模特兒的 Candy,曾於電影《證人》中飾演女警,又拍過政府宣傳片和不少廣告,但性格超內向,又喜歡將自己收埋,就連年齡也不願公開。

身高 5呎 7吋的她,外形不俗,對鏡頭極度敏感,每當見到鏡頭對着她,便不自覺狂擺 pose,就連記者的提問也拋諸腦後。甫開始訪問, Candy隨即暴露「問題所在」,全程問一句答一句,甚至只答兩個字,實在難以溝通。

加上她反應冷淡,好像對所有事情都漠不關心,是個徹頭徹尾的「冰山美人」,「好多男仔都話我寸,可能我冇心,但佢哋就覺得我講嘢好似寸緊佢咁!」難怪她拍拖三、四次,總是無疾而終,再不改造,分分鐘連工作也丟掉。

怕醜女學護  Kiana 「唔爭取就真係剩女」


三個港女大改造訴心迹

「我份人好易緊張同怕醜,同男仔傾偈都係一句起、兩句止,好似冇咩話題咁」。 24歲、在公開大學讀護士系的 Kiana,是典型文靜派女生,長頭髮配上眼鏡,說話陰聲細氣。她認為感情生活至今仍「交白卷」的致命傷,就是「唔夠放」。

眼看着身邊朋友均成雙成對,就連兩個妹妹也拍拖, Kiana心也慌了。雖然沒拖拍,卻有暗戀對象:「之前搞活動合作識嘅,都識咗好耐,佢係一個好開朗嘅男仔、好叻。」

為了爭取幸福, Kiana不得不作出犧牲,就連留了 10多年的中間分界長直髮型,也改為留海曲髮,又向身邊朋友請教「蛻變招數」,但始終未能得到對方青睞。

「笑多咗,就俾人話笑得唔好睇;試過噴香水,點知俾人笑似殺蟲水味;想戴隱形眼鏡,但戴咗三個鐘都戴唔到」。看着時間流逝,她認為轉變是刻不容緩,「我覺得女仔嘅黃金時間係 18歲到 28歲,家叫做仲有少少本錢,再唔去爭取,到時就真係剩女同敗犬喇」。

刁蠻公主


三個港女大改造訴心迹

姓名:謝可宜 Coco
年齡: 22歲
身高: 160cm
體重: 90磅
現職:毅進學生修讀社會科、兼職私影模特兒
自我評價:性格開朗、健談、活力充沛,但缺乏耐性、刁蠻、任性
拍拖次數:一次
為何要改造:曾經聽過一句:「如果你都做到 model,周秀娜嗰啲叫咩?」覺得好難受
改造期望:識得化妝打扮,能夠吸引異性目光

寸爆 o靚模


三個港女大改造訴心迹

姓名:林靄瑩 Candy
年齡: 20多歲(不想透露真實年齡)
身高: 170cm
體重: 110磅
現職:模特兒
自我評價:為人樂觀、勤力、文靜,但不夠溫柔、欠主動
拍拖次數:三、四次
為何要改造:覺得自己冇身材、又醜樣,講嘢又好寸
改造期望:希望有令人眼前一亮嘅外形,同埋令自己學識點樣可以溫柔啲

怕醜女學護


三個港女大改造訴心迹

姓名:莊惠婷 Kiana
年齡: 24歲
身高: 152cm
體重: 108磅
現職:公開大學護士系學生
自我評價:認真、負責任,但膽怯、害羞以及太肥
拍拖次數: 0次
為何要改造:女仔嘅黃金時間係 18歲到 28歲,害怕有一天真的變成剩女或敗犬
改造期望:瘦身,變得健談、風趣、幽默

三個港女大改造訴心迹
引用自:刁蠻公主 寸爆 o靚模 怕醜女學護 三個港女大改造訴心迹

三個港女大改造訴心迹 影片
影片:蘋果日報 - 2011-05-16 - 刁蠻公主 寸爆o靚模 三個港女大改造訴心

YAHOO熱門商品

網誌存檔