2011年4月8日 星期五

林敏驄抽水 - 林敏驄抽水 爆粗否認[圖+影]

林敏驄抽水 - 林敏驄抽水 爆粗否認[圖+影]
標籤:林敏驄抽水, 林敏驄抽水爆粗, 林敏驄抽水否認, 林敏驄抽水遊戲, 林敏驄抽水節目, 林敏驄抽水靚模, 林敏驄抽水節目, 林敏驄抽水激動, 林敏驄抽水投訴, 林敏驄抽水主持, 林敏驄抽水合照


林敏驄抽水 - 林敏驄抽水 爆粗否認

林敏驄抽水 - 爆粗否認 林敏驄抽水 遊戲節目
林敏驄(圖右二)邀請司馬燕(圖左二)出任他主持的亞視遊戲節目嘉賓,雖然司馬燕不是o靚模,但阿驄亦從後熊抱她合照,但攬完人後又抵死地表示要洗手,司馬燕笑謂︰「我都以為佢只係攬o靚模,都算畀面我呢個Auntie!(佢話要洗手喎?)我當佢細路仔唔識世界!」


林敏驄抽水 - 林敏驄抽水 爆粗否認

林敏驄抽水 - 爆粗否認 林敏驄抽水 A.Lin靚模
對於A.Lin等o靚模錄影完節目後向亞視投訴林敏驄手多多抽水,阿驄激動爆粗否認:「黐線,鰟本XX雜誌全部虛構,無人投訴過我,我光明正大!呢個只係西方社交禮儀,一個擁抱鎹!」

林敏驄抽水 - 爆粗否認 林敏驄抽水
引用自:林敏驄爆粗否認抽水

林敏驄抽水 - 爆粗否認 林敏驄抽水 影片
影片:被指抽水 林敏聰發難要換女( 2011-04-07 )

YAHOO熱門商品

網誌存檔