2011年8月26日 星期五

姚子羚

姚子羚


姚子羚

姚子羚
無綫藝人姚子羚昨日出席《西寶城 一屋bunny family catwalk show》,與小朋友打成一片,她說:「我好鍾意小朋友,想35歲生混血BB,但又想嫁中國人,不過依家都未有對象,我仲有五年時間。(圈中冇晒筍盤?)係啦,陳豪都畀陳茵媺私有,我睇啲報道咁講咋!(廖碧兒反指陳豪劈腿在先?)我相信陳豪唔係花心嘅人,我支持陳豪。」

姚子羚
引用自:姚子羚心思思生混血B

姚子羚 影片
影片:Elaine Yiu 姚子羚 @ 蒙娜麗沙婚紗騷 Catwalk Show, Wedding Expo 29.08.2010


影片:預告 - 姚子羚專訪(工作篇)


影片:姚子羚~下一站天后

YAHOO熱門商品

網誌存檔