2011年6月30日 星期四

鄧上文[圖+影]

鄧上文[圖+影]


鄧上文

鄧上文
鄧英敏嘅女兒鄧上文( Shermon)噚日喺將軍澳電視城出席《漫遊汶萊》記者會,着咗一身汶萊服飾嘅鄧上文喺現場自爆喜訊,宣佈自己懷孕 4個月,佢仲話舊年 3月 6日喺蘇梅島結咗婚,認真雙喜臨門。


鄧上文

鄧英敏話唔介意女婿係外國人,佢同老婆飲女婿茶時仲笑到合唔埋口。


鄧上文

鄧上文舊年低調舉行婚禮,只簡單請最 close嘅親友出席。

鄧英敏恨抱兩孫


鄧上文

穿上汶萊民族服嘅鄧上文噚日現身都見佢條腰粗粗哋。

Shermon老公 Andrew係澳洲人,任職私人健身教練同做設計生意,同 Shermon係中學同學,佢哋拍拖拍咗成 12年,雖然 Shermon家未知陀住仔定女,但佢就話 BB性別冇乜所謂,仔女一樣咁開心。今年 28歲嘅 Shermon直言婚後會揀合適嘅工作,之前因為怕 BB小器,所以拍《潛行狙擊》時都唔敢唔拍一啲槍戰場面。至於榮升做公公嘅鄧英敏接受電話訪問時就笑晒口話感覺良好,佢話 Shermon已經大過女,所以唔擔心佢應付唔嚟,不過佢就希望 Shermon可以生夠兩個,最好一仔一女湊成「好」字,咁樣佢就最心滿意足,鄧英敏仲話:「我要勤力少少賺多啲錢買嘢畀個孫。」

鄧上文
引用自:馮仁昭四圍超:靜雞雞嫁老外逾年 鄧上文懷孕 4個月

鄧上文 影片
影片:靜靜雞嫁老外 鄧上文懷孕 4 月(2011-06-30)

YAHOO熱門商品

網誌存檔