2011年8月17日 星期三

新紮師兄 艷照大晒冷

新紮師兄 艷照大晒冷


新紮師兄 艷照大晒冷

新紮師兄 艷照大晒冷
《警員網誌私相簿》Xanga內上載的其中一張相片,一批新紮師兄在學堂內僅穿上半身制服合照,被指涉嫌違反警察通例。

警花阿旦上月在網誌上載自拍制服艷照令警隊尷尬後,警隊計劃今年內推出使用社交網絡指引,然而類似事件再爆一宗。一名於 07年畢業的「新紮師兄」製作網誌,原意供同學交流互勉,最後卻成為各人吐苦水之地,不但將警隊內部偷懶、苟且等文化公諸於世,更揭露不少涉嫌違紀行為,包括濫權將疑犯剝光豬,甚至因為「怕麻煩」而私下放走犯人等。警察員佐級協會主席黃程直指事件嚴重,必須徹查。記者:葉競科

涉事 Xanga網誌由一名花名「阿奶」的軍裝警員製作,供警察學院 07年某屆畢業的警員交流,上載了逾百張學堂生活照,一眾新紮師兄亦不時貼文訴說當差苦樂,到今年 6月仍有運作。綜觀他們當差四年多,心態積極樂觀者少,沮喪無奈者多,當中揭露不少警隊內部害群之馬的劣行。

另一張相片,一批新紮師兄在學堂房間內「玩剝褲」。


新紮師兄 艷照大晒冷

新紮師兄用「雨帽蓋」扮成貝雷帽搞鬼合照。

警員怨導師懶「學唔到嘢」
網誌內爆料最多、情緒最為負面的警員就是自稱駐守北角警署的「士多誠」。他在多篇貼文表示該區「 R得交關」(意指悠閒),而指導他工作的「雕陀」(即導師)又懶得過份,只能日日跟對方在「蛇竇」偷懶,埋怨「學唔到嘢」。

最令人震驚的,就是士多誠爆出師兄私下放走犯人的行徑。他透露,有次行「孖咇」處理一宗投訴,「發現現場嘅垃圾佬竟然係揸住雙程證打工,夠晒料……點知最後師兄決定係放佢走。」士多誠在文中大吐苦水:「因為佢(師兄)話呢啲 case『打包頭』(記錄犯人財物)係 sub unit(軍裝小隊)一手包辦,太麻煩,所以唔做,當無見過佢就算,古仔當然係叫我改……」他抱怨自己無機會實習,無意中卻踢爆同袍涉嫌妨礙司法公正。

網誌中另一個嚴重指控就是有警員涉嫌濫用職權,事件由駐守元朗的「阿奶」爆出。 07年 2月 5日,阿奶巡邏時截獲一名男子,經電台核實確知對方正被通緝。阿奶說:「呢條肥仔垃圾蟲冇交罰款,算佢唔好彩,咁俾我哋撞死咗!跟住佢都好合作上車返差館,返到去又要佢剝光豬搜身,有啲唔知點咁……不過呢啲 case只要有人嚟幫佢交罰款就可以放人。」

網誌還記下不少警員惹人詬病的行為,例如爭相觀賞偷拍裙底案女受害人的露底照等。部份新紮師兄對警隊顯得灰心,揚言「做得多冇人會話你叻仔,衰咗仲會一沉百踩」。有人更作打油詩諷刺長官「奉承上司笑淫淫,刁難下屬聲大大,不怕新紮師兄學歷高,只怕老前輩們耍花樣」。不過,有前輩警員亦在網誌激勵一眾新紮師兄切勿灰心。

員佐級協會主席:須徹查
警察員佐級協會主席黃程透露,自上月「制服艷照」事件後,警隊內部電郵已再次提議同袍不應作出有損警隊形象的行為。然而今次網誌內容,因提及有警員涉嫌作出私下放犯等行為,可能涉及妨礙司法公正,他認為有必要作出追查。警方發言人表示會作出跟進。

《新紮師兄心聲》爭睇美少女裙底照


新紮師兄 艷照大晒冷

Monday, February 19, 2007
大年初一。千祈唔好話大年初一冇乜嘢搞,我做 mp1( 1號巡邏車)仲有嘢拉!就係有條鹹濕仔用手機,拍一個少女裙底,短裙仔、仲要係幾靚女、 16歲,兩個字……清純!仲要俾一個街外人見到,話俾條女聽先知,跟手捉住佢報警。記住,自己發現同人哋話佢知係有分別,自己發現係油雞(遊蕩),人哋話俾佢知就係公眾地方行為不檢 or破壞公眾體統,最緊要記住!所有人都蜂湧去睇嗰張相,我都有睇過,都係一個 pat,同有花白底!都冇乜特別啫,鹹濕仔最終 PG(認罪),交 CID。難忙年初一。

有委任證 通行無阻


新紮師兄 艷照大晒冷

Wednesday, January 31, 2007
今日好驚險。

喺一條村路突然俾警察截停咗我哋架車,原來佢以為我哋啱啱偷車……

於是叫我哋出示身份證同車牌,之後我拎緊之際俾佢哋睇到我張委任證,佢就話:「,原來夥計嚟㗎,早啲出聲嘛,我哋家做緊個行動,係捉人偷車呀!冇事㗎啦,你哋走啦!」

咁我哋就走啦,我仲以為俾佢知道咗我無牌駕駛呀,嚇到我死咁滯呀!

照顧犯人 口不對心


新紮師兄 艷照大晒冷

Thursday, February 22, 2007
有位大嬸神色慌張,好驚咁走埋嚟:「阿 Sir,前面有個黐線佬呀,見人就踢呀!」老遠見到有個同事加兩個市民同一個人「典」緊……當然二話不說,上去前面幫拖……四周圍已經企滿晒人圍觀,驟眼見到有四、五條友揸住部電話喺度唔知拍嘢定影相,呢個時候鏡頭之下點都要斯文啲,我就同佢講話「唔郁就冇事」,其實隻手就㩒到佢條腰實一實。喺呢件事,發現幾樣嘢:

1.平時真係要做吓運動練吓體能。

2.小心啲死人鏡頭……要聲東擊西,口就要講到好關心個犯問佢有冇事,但手腳拳頭就其實關照緊佢……

為交數 自己呃自己


新紮師兄 艷照大晒冷

Saturday, January 27, 2007
做咗兩個星期,自己就好似迷失咗方向……好似冇乜意思咁,家唔係告啲死車,就係搵啲阿姐(盤查),又或者行行企企……有時都覺得幾好笑,講就話唔使交數,但朝朝早都不停讀啲告票數字,呢啲就係功課,但天水圍有幾多車係真係值得我哋去告呀?唔值得但係又要告,又要喺 notebook度作佢點樣阻,真係連我自己都呃自己,好似好辛苦,收工又要寫低今日做過啲乜,有時要作出嚟,令到個數好睇啲,咁我真係見唔到可疑人,咁做出嚟有乜意思。唉,一個咁大嘅部門有啲咁唔文明嘅做法。

新紮師兄 艷照大晒冷
引用自:濫權將疑犯剝光豬 怕麻煩私下放黑工 新紮師兄網誌 大爆違紀行為

YAHOO熱門商品

網誌存檔