2011年1月27日 星期四

處女白姐姐 - 處女白姐姐處女廿二年[圖+影]

處女白姐姐 - 處女白姐姐處女廿二年[圖+影]
標籤:處女白姐姐, 處女白姐姐報道, 處女白姐姐係真, 處女白姐姐第三者, 處女白姐姐介紹, 處女白姐姐工作, 處女白姐姐大笑, 處女白姐姐性生活, 處女白姐姐坦認, 處女白姐姐搬離, 處女白姐姐寫嘅


處女白姐姐 - 處女白姐姐處女廿二年

處女白姐姐承認有關Paul的報道大部分真有其事:「啲相、啲信、個女仔都係真,但關於Paul嘅信冇登曬出嚟,Paul啲英文好好,呢啲唔係佢寫嘅。」處女白姐姐坦認Paul搬離愛巢三星期,但只是為工作:「呢啲都叫分手我都無辦法,我哋一齊廿年,冇嗌交冇風雨就係呃你,冇乜大不了,(你哋依家咩嘢關係?)關係無變。(係咪有註冊結婚?)有,但保持男、女朋友關係幾好。」


處女白姐姐 - 處女白姐姐處女廿二年

處女白姐姐同時力證目前沒第三者,報道中的青島女子只是託Paul介紹工作,相信Paul從沒見過對方。其後有記者問處女白姐姐與Paul是否仍有性生活?處女白姐姐大笑說:「唔講畀你知,(係咪耐到唔記得咗?)你有權問,但我有權唔答。(咁係咪仲有?)放過我,乜都可以答你,呢啲咁私人嘅嘢使唔使講呀?」


處女白姐姐 - 處女白姐姐處女廿二年

嘆互聯網發達
Paul於傍晚離開辦公室,記者問他情變一事,他不欲多談,只說多謝關心,並透露晚上會與處女白姐姐飛往澳洲度假兼處理事務。


處女白姐姐 - 處女白姐姐處女廿二年
(以上圖取自網路資源)

記者問為何電腦資料會外洩?Paul指互聯網世界太發達,目前是適當時候檢查保安問題,其後他便往接處女白姐姐同赴機場,兩人在六時半由政府貴賓通道步入禁區。

處女白姐姐 - 處女廿二年 處女白姐姐 影片
影片:白韻琴情變 香港人網直擊記招 part 1


影片:白韻琴情變 香港人網直擊記招 part 2

YAHOO熱門商品

網誌存檔