2011年9月13日 星期二

有線踢館

有線踢館


有線踢館

有線踢館
青姐(胡孟青)劈炮唔做有線後,聽講節目收視滑落,唔知係唔係新嚟條友無聲無氣,冇人壓住個場,仲居然俾個觀眾打上嚟節目踢館,狂鬧主持人兼數部份財演(財經演員)。讀者未睇段片真係要睇吓,包你拍案叫絕。

段片精采之處,係個觀眾起初堅有禮貌,唔該前唔該後,點知一入正題問人意見,就吓吓頂心頂肺,插到應晒,仲要開名抨擊個別股佬誤導投資者,話亂咁評論唔怕有報應咩。兩個主持即時「 O」嘴,被殺個措手不及,有線主持要立即 cut電話迴避。

坦白講,華華覺得嗰位觀眾無證無據,指控人哋先唱好、後沽空,做法的確唔妥。但相信呢位康小姐,應該中咗好多次招,仲係大大鑊嗰隻,先會累積到咁大怨氣,打上台控訴。

警惕財演薦股小心
或者今次可藉此向財演起警惕作用,雖則投資者最終要為自己投資決定負責,但無論在電台、電視台或報紙專欄上畀投資意見嘅專家,畀意見前拜託先做好功課,唔好見高唱、見低踩。不過,如果當時青姐仲在場,華華相信唔會俾聽眾「狂小」,起碼會還拖互片,有線今次可謂賠了夫人又折兵了!

有線踢館 影片
影片:觀眾打上有線踢館!!!

YAHOO熱門商品

網誌存檔