2011年9月8日 星期四

萬寧哥哥

萬寧哥哥


萬寧哥哥

萬寧哥哥
靚模 Cammi在 Fantasy寫真中有不少性感照。

「萬寧哥哥」沈志明最近惹上桃色糾紛,除了被爆是媾女王外,更遭年僅 16歲的靚模、 Fantasy成員謝芷蕙( Cammi)踢爆被他毛手毛腳。

怕報警驚動親友


萬寧哥哥

「萬寧哥哥」沈志明除被爆是媾女王,又被 Cammi爆他毛手毛腳。

前晚 Cammi到尖沙嘴出席《世紀戰疫》首映禮時,她再次承認被沈志明呃:「係呀,俾人呃,佢叫我去佢屋企飲紅酒,有啲酒後亂性,所以夾硬嚟,自己唔想再講,唔想再提。」問到為何不報警求助時, Cammi竟說:「同家人商量過,因為唔係好事,唔想搞大,怕搞大件事俾親戚朋友知道。」但傳媒已報道事發經過,她表示親友很少睇娛樂新聞。

Cammi直認當初與沈志明想做朋友,一心想着他是藝人,才上他家方便傾偈。沈志明是否追求她?她說:「唔算追,佢外表幾斯文,家冇聯絡,之後會帶眼識人。」

萬寧哥哥
引用自:Cammi嬲萬寧哥哥夾硬嚟

萬寧哥哥 影片
影片:o 靚模爆萬寧哥哥借醉夾硬來(2011-09-08)

YAHOO熱門商品

網誌存檔