2011年9月24日 星期六

糖妹姓糖

糖妹姓糖


糖妹姓糖

糖妹姓糖
糖妹昨出席手機宣傳活動,傳媒卻被拒諸門外,糖妹要移玉步出升降機口接受訪問,新聞稿亦沒提其名字,對於被薄待,難得她沒半點不滿,還笑稱剛巧自己的手機壞了,現在有免費手機用,認真慳家兼EQ高。


糖妹姓糖

提到早前被傳拍拖,她說:「流料,我唔夠索,又生得腳短,而家咁多女神,人都轉移目標去佢度,總之我一拖拍就稟告你知。」對於羅仲謙的印象,她直言:「佢成熟。」


糖妹姓糖

被問到是否嫌對方太多緋聞,她說:「佢緋聞唔多,只係我對佢冇Feel。」她又謂如果找對象,會先由朋友起步,所以會留意平日一齊玩的朋友們,觀察當中有沒有傾又有內涵的男仔。


糖妹姓糖

她又很夠義氣地提及糖兄:「其實糖兄人品唔錯,但佢有糖嫂,早前佢拍拖遊主題公園被人影,你都睇到糖嫂幾索喇。」

糖妹姓糖
引用自:糖妹唔吼羅仲謙

糖妹姓糖 影片
影片:糖兄妹 - 我最愛糖 MV

YAHOO熱門商品

網誌存檔